Home / Informacje / Ulotki – czy to się nadal opłaca?
Ulotki – czy to się nadal opłaca?

Ulotki – czy to się nadal opłaca?

Tradycyjne medium reklamowe, które pozostawia w tyle wiele nowoczesnych rozwiązań – co zrobić, by wykorzystać je najlepiej?

Myśląc dziś o branży reklamowej, przede wszystkim uwzględnia się nowoczesne rozwiązania, a więc marketing internetowy, którego popularność stale rośnie. Co ciekawe jednak, tradycyjne media nadal przyciągają wielu inwestorów, ponieważ w wielu przypadkach dają skuteczność nieporównywalną z innymi sposobami promocji produktu czy usługi.

Tanio i skutecznie

Liczni specjaliści podkreślają, jak istotny jest właściwy dobór środka reklamowego – dostosowanie go do branży i grupy docelowej, a także optymalny wybór formy i budżetu kampanii. Jednak mimo tych zależności, od lat w rankingu metod reklamy najbardziej korzystnych cenowo i przynoszących oczekiwane efekty ulotki zajmują jedną z najwyższych pozycji. Przemyślany projekt ulotki i czytelny, spersonalizowany przekaz przyciągają uwagę, wspomagają sprzedaż i budują świadomość marki.

Żeby nie trafiły do kosza…

MieszkaÅ„cy dużych miast doskonale zdajÄ… sobie sprawÄ™, jak dużo ulotek jest im codziennie wrÄ™czanych na ulicach i wiadomo też, że zdecydowana wiÄ™kszość z nich trafia do najbliższego kosza na Å›mieci. JeÅ›li jednak ulotka ma ciekawy projekt i wyraźnie wskazuje korzyść, jakÄ… może dać skorzystanie z promowanej oferty, przynajmniej część osób jÄ… zatrzyma, a wybrane z nich nawiążą kontakt i stanÄ… siÄ™ Klientami firmy. Coraz częściej wykorzystywana jest też inna opcja dostarczania materiałów reklamowych – dystrybucja bezpoÅ›rednia. DecydujÄ…c siÄ™ na skorzystanie z usÅ‚ug doÅ›wiadczonych firm, takich jak www.dystrybucjapolska.pl, przedsiÄ™biorca zyskuje możliwość bezpoÅ›redniego kontaktu z potencjalnym Klientem. Ulotka trafia do skrzynek na listy osób mieszkajÄ…cych w danym rejonie czy odznaczajÄ…cych siÄ™ okreÅ›lonymi cechami socjodemograficznymi, przekaz reklamowy dociera tym samym do Å›ciÅ›le wybranej grupy – tej, która z najwyższym prawdopodobieÅ„stwem zareaguje na niego pozytywnie. Dodatkowo taki sposób dystrybucji jest bardziej osobisty, ulotka pojawia siÄ™ w domu odbiorcy, automatycznie przyciÄ…gajÄ…c uwagÄ™ i pozwalajÄ…c na zapoznanie siÄ™ z ofertÄ… w dowolnym momencie. Tym samym potencjalna skuteczność ulotki jest znacznie wyższa niż tej wrÄ™czonej na ulicy.

Na efekt kampanii reklamowej opartej o ulotki wpływa wiele czynników, od treści stworzonej z uwzględnieniem potrzeb danej grupy docelowej przez dobrą jakość papieru i wydruku aż do właściwego doboru rejonu dystrybucji. Jeśli zadba się o te wszystkie czynniki, ulotka nadal może okazać się jedną z najlepszych firmowych inwestycji.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Jeden komentarz

  1. Ulotki są dobre ale jak się wie jak i gdzie je zaprezentować. Z tego co widzę to jak ktoś roznosi je i rzuca na wycieraczkę to raczej nie jest dobra forma reklamy, a raczej denerwująca.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane miejsca zaznaczone są gwiazdką *

*

Scroll To Top