Home / Informacje / Wirtualna centrala – spójny i efektywny system komunikacji
Wirtualna centrala – spójny i efektywny system komunikacji

Wirtualna centrala – spójny i efektywny system komunikacji

Żyjemy w globalnej wiosce i możemy skutecznie i ekonomicznie wykorzystać możliwości jakie otwiera przed nami wirtualna przestrzeń. Każda firma stoi przed możliwością zbudowania prostego w zarządzaniu systemu telekomunikacyjnego, który nie tylko pozwala wygenerować znaczne oszczędności, ale też usprawnia działalność przedsiębiorstwa zwiększając efektywność obsługi jego klientów.

Telefon przez internet to jedno z tych niezależnych rozwiązań, które usprawnia system telekomunikacyjny firmy za pomocą łączy internetowych. System VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to technika umożliwiająca przesyłanie dźwięków mowy za pomocą sieci. Dane, przesyłane przy użyciu protokołu IP pozwalają nie tylko wykluczyć niepotrzebne połączenia ciągłe. System obniża koszt infrastruktury w porównaniu z tradycyjnymi liniami telefonicznymi i pozwala integrować go z innymi usługami, takimi jak: przesyłanie danych czy obrazu.

Oczywiście, by system sprawnie działał potrzebna jest wiedza i umiejętności wykwalifikowanych specjalistów w tej dziedzinie. Konfigurowanie i przekierowywanie połączeń wychodzących oraz przychodzących umożliwia włączenie wielu dodatkowych funkcjonalności takich jak: poczta głosowa, konferencje, obsługa faksów, porządkowanie i raportowanie połączeń i wiele innych. System VoIP może być podstawowym systemem telefonicznym firmy, można go również wykorzystać do udoskonalenia istniejącego systemu i połączenia z tradycyjną telefonią. Dostawca takich usług powinien zadbać o stałe poprawne działanie dysków, połączenie serwera z internetem i zatroszczyć się ochronę danych klientów ich kont oraz maksymalnie szybką i sprawną dostępność do przechowywania zasobów.

Problemem, z którym boryka się telefonia VoIP jest jakość połączenia, przy zbyt wolnym działaniu serwera pojawiają się zniekształcenia dźwięku, staje się on mechaniczny, pojawiają się urywane słowa, co uniemożliwia płynną konwersację. W większości przypadków udaje się go obejść poprzez użycie zaawansowanych metod kompresji mowy. Model użytkowania centralki VoIP jest bardzo prosty, oparty na miesięcznych rozliczeniach abonamentowych.

Z pewnością ten system komunikacji jest sprawny, prosty i ekonomiczny. Kompleksowo usprawnia działalność firmy otwierając szereg dodatkowych możliwości w sposobie jej funkcjonowania.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane miejsca zaznaczone są gwiazdką *

*

Scroll To Top